Zmiana Ekonomi w grze
Podstawowa zmiana, która może wpłynąć na rozgrywki zarówno każdego gracza na każdej randze jak i w świecie esportowym.
Mamy teraz nową drabinkę nie będzie już resetów ekonomicznych a moim zdaniem nieco prostszy system przyznawania kasy za rundę. Drabinka prezentuje się w sposób następujący z każdą przegraną rundą rośnie kwota o 500$:
- Z 0 stratami: 1400 $
- Z 1 stratą: 1900 $
- Z 2 stratami: 2400 $
- Z 3 stratami: 2900 $
- Z 4+ stratami: 3400 $
Przykład w praktyce jeśli wygramy po 3 przegranych rundach to otrzymujemy 2400$. Oczywiście jest to czysta kwota bez doliczania zabójstw.
Flashbang assist
Jeśli grałeś już po updatcie to być może zauważyłeś, iż na liście zabójstw czasami pojawia się granat błyskowy obok nicku zabójcy. Ta funkcjonalność została dodana byś wiedział iż osoba została zabita podczas oślepienia chociażby przez naszego teammata lub wrogiego. W ten sposób wiemy do kogo możemy mieć pretensje o źle rzuconego flasha. Funkcja działa tylko jeśli zabita osoba nie straciła wcześniej 40% hp wtedy zostanie zaliczona zwykła asysta.
Zmiany w Broniach
Wielki plusik dla fanów m4a1s gdyż teraz ta broń ma 25 amunicji w magazynku czyli tyle co słynny famas( ilość amunicji poza magazynkiem to 75). Jest to doskonała informacja dla osób , które wybierają tą broń ze względu na celność i specyficzny spreypattern. Kolejna zmiana to cena auga która wynosi teraz 3300$. Natomiast potaniały shootguny, których ceny wyglądają teraz następująco:
- Nova ($1050)
- Sawed-Off ($1100)
- Mag7 ($1300).
Oprócz tego zmieniły się też delikatnie parametry shotgunów na ich korzyść, jest to miły aspekt gdyż te bronie były znacznie rzadziej wykorzystywane niż smg. Powinno to zwiększyć nieco różnorodność wyboru broni w meczach.
Nowa skrzynka Prisma
Czas również na nową skrzyneczkę o nazwie Prisma. Skrzyneczka zawiera 17 skinów stworzonych przez społeczność counter-strike/steama.
Be the first to comment